2.6.2012

Uusi lempihuppari

     
 Omallekin poitsulle piti saada autohuppari. Vetoketjun ompelu ei kertakaikkiaan ole mun juttu. En tiedä mikä siinä on niin vaikeaa, mutta se ei vaan meinaa onnistua. Tässäkin piti purkaa kolme kertaa, että sain kummankin puolen samoihin kohtiin. Mutta tämä vetskari on kyllä ihana! Vetskari on Royalista ja kangas Ikasyriltä. Hupparista vuoritin vain hupun. Kaava ob 1/11 vähän muokattuna. Loppujen lopuksi olen erittäin tyytyväinen tähän ja poikakin tykkää autohupparista ja on hänen uusi lempihuppari. :)





Meillä herkuteltiin itsetehdyillä purilaisilla ja bataattirenskalaisilla. Kyllä voitti kaiken maailman ketjujen hampparit 100-0. Lapsetkin oli sitä mieltä että parempia oli.





2 kommenttia:

  1. oiih, nää autot on sulattanu mun sydämen. Tuolla kaapissa ne muhiii.. ehkäpä mä teen siitä jotain syksyksi ;) Tosi kiva huppari! Ja oon ihan samaa mieltä, että itsetekemät ruuat on usein paaaaljon parempia ku ravintoloiden!

    VastaaPoista
  2. Kiitos. :) Autot on kyllä ihana kuosi. Meilläkin vielä pätkä kaapissa, mutta en tiedä raaskinko leikata. :D

    VastaaPoista

Ihanaa kun kommentoit. :)